Veckans minus!

Jag kan ge alla ett råd som ingen borde låta bli att följa:
Håll er borta från magsjuka!

I närmare 12 timmar hade jag huvudet nere i en hink i söndags kväll/natt/morgon och trodde att jag nog snart faktiskt skulle dö av utmattning. Som tur var hade jag mamma och Oskar på varsin sida om mig som såg till att jag faktiskt inte ramlade ihop i en hög och dog utan de satt och hällde i mig vatten istället och kom med glada tillrop. Annars vet jag inte vad jag hade tagit mig till.

Nu återstår bara en sak; att få magen att inse att den behöver mat igen! Tunn var jag innan denna pers men efter det här är det inte mer än konturer kvar av mig känns det som. Lite genomskinligt skinn och ben, det är allt.

Veckans minus får alltså bli magsjuka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0