Lat

Jag är en av världens absolut lataste människor. Idag är det eningen att jag ska gå runt med CV, men jag har inga bläckpatroner i skrivaren. Då försvann all motivation direkt. Jag sitter här, oduschad, i pyjamas och orkar bara inte. Vet inte riktigt vart man ska gå för att hitta bläckpatroner heller. Och känner "men mitt jobb som jag har är väl helt OK ändå?". Trots att det inte är det egentligen. Det är skittråkigt. Men nu orkar jag inte igen.

Suck... undrar var man kan köpa bläckpatroner? Undrar om jag borde käka frukost/lunch?




Orka.


/Josse

Kommentarer
Postat av: Markus

Hej...



Jag brukar köpa bläckpatroner online via nätet... Lättast så.. shopping4net.se är ganska billiga och bra... Lycka till med CV:t

2009-07-07 @ 13:24:42
Postat av: Martin

Man kan spara mycket på att köpa kompatibla patroner och jämföra priser online.

2010-01-24 @ 19:47:27
URL: http://www.blaeckpatroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0