Något är skevt...

Jag läste just detta inlägg i Kenzas blogg (JA jag läser hennes blogg -.-). Och kom på att något måste vara skevt. Med mig antar jag. Hon skriver om att hon tar studenten på fredag och är stolt över dina bra betyg (majoriteten VG eller MVG, resten G = inga IG). När jag tog studenten tyckte jag att jag hade misslyckats när det kom till betygen. Jag hade tre VG och resten MVG.

Jag tror att någonting är fel i min hjärna. Allvarligt talat. Kenza har all rätt att vara stolt över sina betyg. Jag hade inga som helst belägg för att vara missnöjd. Ibland tycker jag verkligen inte att det är konstigt att jag grät på skoltoaletten varje dag i trean.


Herregud.




/Josse, som ska ge sitt idealsjälv en örfil

Kommentarer
Postat av: Christoffer Tengryd

Det handlar om vilka krav man ställer på sig själv och vilka mål man vill uppnå med betygen. Jag tror inte Kenza har som ambition att läsa utbildningsprogram där intaget kräver ett 20.0 snitt. Hon är fullkomligt nöjd med sina prestationer. Din hjärna verkar fungera fint by the way! // Chris

2009-06-03 @ 20:31:47
URL: http://actuanonverba.blogg.se/
Postat av: Em

Ja, haha, du kan ju äta all glass själv då, äckligt :P Händer det något kul idag?

2009-06-04 @ 12:30:04
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Em

hahaha okej :P Har du haft en bra dag då?

2009-06-04 @ 20:29:15
URL: http://www.emelojs.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0