Tiden går fort när man har roligt

Idag är det exakt ett år sedan en av de absolut bästa dagarna i hela mitt liv, nämligen STUDENTEN!
Jag kan inte fatta var det här året har tagit vägen: det är verkligen helt sjukt hur fort tiden har gått. Men å andra sidan är det ju inte så konstigt. Det senaste året har verkligen varit det mest blandade, och händelserika, i mitt liv!

Jag åkte till Värmland i en mysig vecka med Fredrik pprecis efter studenten, därefter en week end i Madrid för att fira Dennis student. Sedan jobbade jag hela sommaren och sen var det Nya Zeeland, där i princip varje dag var ett äventyr. Japan, Australien, Thailand, Malaysia, hem för att hälsa på vänner, plugg inför diverse prövningar och HP.... och sen direkt till Paris.

Inte konstigt att det har gått fort. Tiden går ju fort när man har roligt!

Det har varit ett fantastiskt år.


Har inte så många bilder på enbart mig från studenten tyvärr.. men vad gör det när man har minnen för livet?






/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0