Städning och uppdatering från Anna-Maria!

Mitt i all städning jag just nu sysslar med (allt för att skjuta ännu mer på tentaplugget jag borde sysselsätta mig med) kom jag på att jag måste kolla hur det går med den här bloggen! Josse, jag måste säga att jag är imponerad över ditt engagemang trots frånvaron av mig! :)

Jag kan passa på att berätta för omvärlden att om sex (6) dagar opererar jag min trasiga hand! Den ni! Efter det, ja sex dagar plus 3 månaders rehab alltså, så börjar mitt nya liv! Det innehåller fiolnötande, fiolnötade och ännu mer fiolnötande. Sa jag att jag ska nöta fiol? :)

Jag ska bli bra. Nej, jag ska bli bäst! Det är vad jag ska sikta på!

Nu ska jag fortsätta städa och sen börja fixa middag. Oskar kommer hit efter jobbet och vi ska titta på melodifestivalen och äta middag. :)

JO! Jag måste ju också skriva att det var riktigt trevligt att få besök av Josse för några veckor sedan! :) Kul att ses igen efter *räknar på fingrarn* fyra(?) fem(?) år sedan! Josse, hur länge sen är det?!
Se nu till att komma in på läkarlinjen här till hösten! ;) Det måste vara prio 1! ;)

/Anna-Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0