Gipslös!

Nu är lyckan stor! Gipset är borta och jag sitter just nu och skriver utan någonting som stänger in min stackars svullna hand!
Helt fri från stöd är jag dock inte än, har ett hårt och ett mjukt för att kunna varva med så jag inte förstör något under resterande läkningsprocess. Tummen går att vicka lite, lite på men det är inte mycket rörlighet i den opererade leden än. Så nu är det bara att träna, träna och åter träna som gäller. På fredag ska jag träffa läkaren som nog ska kolla så allt har läkt bra och att operationen har gått som den skulle.


Jag ser ljuset i tunneln, snart kan jag spela igen! :D


Imorgon har jag dock tenta i musikteori vilket inte känns alltför kul. Har suttit hela eftermiddagen hos en kursare och pluggat. Och pratat och skrattat. Vi hade en förmåga att vika av från ämnena som terser, subdominanter och parallella kvintar och oktaver.

Kvällen ska nu spenderas i famnen på älskling framför en film. Det ska bli riktigt skönt efter en lång och hektisk dag.

/Anna-Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0