Dagens Outfit!



Idag ska jag chocka med en "dagens outfit" från ingen mindre än lilla mig! Även om det är "vara-hemma-och-ta-det-lugnt-kläder" så är det en bild på det!!
Kan också passa på att säga att jag just nu är aningens förvirrad och lite besviken. Ja, Josse, det handlar om en pojke fast du sa att vi inte skulle skriva om det. Det handlar om en pojke som jag nog kanske är aningens intresserad av och som faktiskt har flirtat lite med mig. MEN, och det är ett stort men, jag vet inte om han har flickvän eller inte. Om han har det är det nåt slags mystiskt långdistansförhållande men det blir ändå mystiskt.
Åh så jobbigt. Folk borde ha en stämpel i pannan med texten "singel" eller "upptagen" så man vet och slipper bli besviken.

Nu ska jag krypa i säng. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0