Dan före dopparedan

Det är ju den 23 där jag befinner mig. Yeah right liksom. Jag siter här i kortkort kjol, t-shirt och ballerinaskor, beredd att gå ut och möta dagen. Jag har tusen saker so jag måste ta tag i idag tyvärr. Huff puff.

Men lite julstäning fick man i alla fall av Annas julpyntningsbilder. Även av bilder som mamma skickade, men jag tror itne jag ska lägga ut dem, för pappa såg så roligt ut att han kanske skulle komma ner hit och strypa mig om jag publicerade dem. I och för sig saknar jag honom, så kanske ändå...

Pappa? Ser du nu? Hur jag är beredd att dö för att träffa dig.

Höhö.


Jag har inte hittat någon att kriga mot ännu, som jag kan ta ut min hemska hämnd över de mögliga bröden på. MEn det kommer, tro mig. Och nu måste jag tvätta kläder, för även om Lara kom hit med min resväska (som innehöll kläder jag inte mindes att jag äger) och Haribolakrits så vill jag inte att majoriteten av mina kläder ska stinka svett och cigaretter. (Nej, jag röker inte men andra gör... svettas gör jag däremot. Ett stort erkännande)

/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0