Detta kan bli kul!

Våra blygsamma intentioner är ju att knuffa ner Kenza och Blondinbella från bloggtronen (-tronerna) och själva inta positionen som de som tjänar oförskämt mycket på att skriva en massa nonsens om våra vardagar ut i bloggrymden.

Självklart ska vi ju inte låta våra besökare fatta att det är komplett nonsens.

Jag tänkte som såhär... vad gjorde ovan sagda bloggdrottningar egentligen för att bli så stora? BBs blogg måste jag ju erkänna att jag inte har orkat läsa, men Kenzas har jag kikat in på oftare än jag vill erkänna. Ett återkommande koncept är Dagens Outfit. Om det är kläderna jag har på mig idag som får intressesmurfarna att dansa så ska vi nog kunna ordna det!

Anna-Maria säger att DO inte är hennes grej, så hon kommer nog bidra med något annat roligt. Dagens Musik eller något. Vissa har ju talang *mummel*

Men men, en DO Josefin style kommer nog senare!

/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0