En utekväll i Uppsala

Efter en intressant kväll har jag nu kommit hem till föräldrarna igen och smög in på mitt gamla rum och satte mig vid datorn. Kvällen har på alla sätt varit trevlig även om den också medfört en hel del funderingar och tankar.

Kvällen började iallafall på förfest hos Anton där jag visade Jessica "Ugly Naked Guy" som bor under Anton. Han sitter alltid, och då menar jag precis alltid, spritt språngande naken i en fåtölj i sitt vardagsrum och ser allmänt creepy ut.

Efter förfesten bar det av till BJ där vi träffade flera andra vänner. Jag hade också en mindre dispyt med två bankomater på vägen dit då båda vägrade att spotta ur sig pengar till mig trots att jag hade pengar på kontot! Det var ruskigt mycket folk på BJ och tjejtoaletten måste de verkligen överväga att utöka! Efter mycket bankande och säkert 20 minuter i kö så lyckades jag få komma på en äcklig, liten, halvt nerspydd toalett och kunde därefter leta mig ut till vännerna igen. DJn kunde haft lite större variation på låtar istället för att spela samma låtar om och om igen men det var bra musik och bra mixar så man kan väl egentligen inte klaga. Nu låter jag jättebutter men det är jag verkligen inte! Det var jättetrevligt och livat där och kvällen tog en spännande vändning.

Det hela slutade på Donken där Thomas-Jonas tyvärr inte jobbade inatt men en av de två jobbade och mina kära vänner trodde inte på mig att jag visste att det var hon och inte den andra. Förvirrande, ja!
Efter en bit fyllemat och en massa pratande bar det iväg hemåt i kylan. Trevligt nog hade jag sällskap hela vägen hem. Det är inte illa!

Nu är det hög tid att krypa i säng då jag måste upp vid 12 senast imorgon för att släktingarna som inte kom på julafton kommer imorgon. Det innebär att ett stycke Anna måste vara i skick att leka med barn och dela ut julklappar.
Hur ska detta gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0