Enkel matematik 2

Idag när jag kom upp till IEP office (mitt baskontor här i Auckland) stötte jag på Oscar. Oscar är en tysk kopis som jag har träffat här och han är GALEN i allt sött och dessuto i ost. Han och jag hade planerat att träffas här, och han har planerat att vi ska gå på diverse caféer och junk food-ställen. Eftersom han höll på att skriva ett mail och jag hade bråttom till flygbolaget för att bekräfta att mina biljetter hem faktiskt finns nu bestämde vi att vi skulle ses senare. Jag föreslog Starbucks, men han tyckte att det var för tidigt på dagen att äta på Starbucks klockan 14 (då vi ska ses). Detta var vid lunchtid och jag hate inte ätit någonting ännu, så jag sade att jag kunde äta in lunch där. Han tyckte att detta var en dum idé, och sade att jag skulle äta något hälsosamt innan vi bår på Starbucks och sen på Burgerfuel (där de säljer enorma hamburgare).

Jag kunde bara sluta mig till att Oscar är en av de som tycker att man kan äta hur ycket onyttigt som helst om man bara kompenserar med något nyttigt ovanpå det.

Detta stämmer inte. Negativt och positivt blir negativt.

Nu vet ni det.

/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0