Ett allvarligt menat inlägg från Josse

Anna-Maria skrivar känslosamt och personligt. Jag skriver halvironiskt och ytligt.

Jag är ingen halvironisk och ytlig person. Men jag har en annan blogg, som jag inte tänker länka, där jag skriver personligt. Och en tredje, lösenordsskyddad, där jag skriver JÄTTEpersonligt.

Här på bloggen tror jag att vi två kommer utgöra ett bra radarpar. Anna-Maria som är mänsklig. Och jag som kanske lyckas göra dig irriterad med min meningslöshet. Vad Anna-Maria inte anar är att det är hon som kommer sparkas ner från tronen när vi har tagit oss dit. Det blir för trångt för två på samma tron.

Det är då jag sätter min hemliga plan i verket.

Och utnyttjar hennes öppenhet här på bloggen för att bli ensam kvar på toppen.

Men hysch, säg inget till henne!

/Josse

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Det var det fräckaste!!!!

Men jag tänker höja min egen blogg samtidigt som vår genom att länka-länka-länka! Så det så!!!

2008-12-21 @ 22:20:48
URL: http://www.skruttan.net
Postat av: Anna-Maria

Det var det fräckaste!!!!

Men jag tänker höja min egen blogg samtidigt som vår genom att länka-länka-länka! Så det så!!!

2008-12-21 @ 22:21:04
URL: http://www.skruttan.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0