Frisör

Idag klippte jag mig och jag måste säga detta: jag ÄLSKAR att klippa mig! Att ha någon som pillar en i håret, och den där fräsha känslan an alltid har efteråt är underbar. Dessutom tycker jag att doften av alla hårprodukter och ursäkten att läsa Cosmopolitan är härlig! Men en sak fattar jag bara inte: alla frisörer plattar alltid mitt hår. Jag fattar det inte. Mitt hår ÄR ju redan platt, men ändå plattar och plattar de det.

Jag tror att de vill göra det slitet så att jag måste komma tillbaka snabbare.

Håret blev fint i alla fall så nu ska vi inte klaga

/Josse, som läste Cosmopolitan och nu vet allt killar inte vill att tjejer ska veta om dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0