Jag håller vad jag lovar jag!

Är överraskande nog inte alls van vid att ta Dagens Outfit-bilder och tyckte det var skitsvårt. Det tog mig ca 10 försök innan jag lyckades åstadkomma bilden nedan.


Jag kallar stilen "Allt annat var smutsigt, så jag fick slänga ihop nåt"
- Den långa "skjortan" brukade jag använda med bara leggings till, men just nu har jag inga svarta leggings. Jag köpte den i alla all på H&M och minns inte vad den kostar, en en kvalificerad gissning är 149:- (tycker allt alltid kostar det där)
- Den korta kjolen är (fick jag veta efter en titt på tvättlappen) från Bikbok, och jag minns inte att jag köpte den. Förmodligen fick jag den i julklapp av mamma.
- Ballerinaskorna är från Johanssons och kostade 120:-



Den dåliga kvaliteten/bruset i bilderna kommer sig av att jag komprierade dem i Paint.

/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0