Julstök

Strax efter Josse säger god natt säger jag god morgon. Alltid lika spännande med tidsskillnaden Sverige-Nya Zeeland.
MIn dag började med en grovstädning i kylen och slänga alltför gamla och illaluktande saker. Jag har ju inte bott här i mer än två veckor och har ändå hunnit samla på mig äckliga matrester.
Nu sitter jag och äter frukost och småkikar lite på tv och ska snart fixa i ordning så jag får upp min julgran med Antons hjälp.
Idag blir en pysslardag för att fixa inför jul. Ovant att ha ett eget hem att pynta och fixa med fortfarande men samtidigt väldigt kul. :)

Jag kom på nu att det är fjärde advent också så jag ska tända mina ljus sen och lyssna på julmusik.

Glad fjärde advent!

/Anna-Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

TJENARE.lugn helg eller+

2008-12-21 @ 15:14:20
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0