Så patetisk är jag

Jag lovade Anna-Maria att hon skulle ha mycket spännande att läsa när hon vaknar borta i Sverige. Tyvärr har kjag inte så mycket spännande att skriva, men jag kan visa er lite olika saker istället! Saker ni kan underhålla er med när ni har tråkigt. Eller saker jag kan tråka ut er med när JAG har tråkigt, välj själva.




Min favoritblogg (för patetiskt nog har jag en sådan) är Egoinas Värld




Denna video får mig patetiskt nog att nästan dö av skratt varje gång jag ser den.



Denna video spelade jag in idag.Förutom att jag låter jättekrystad så... ja. Enjoy.



Detta är en av mina favoritsånger.



En sida som kan vara kul om du, som jag, inte har något liv är Quizilla


Nu orkar jag inte mer, för mina fötter har somnat av att jag har suttit i skräddarställning för länge. Men jag lovar att återkomma.

/Josse

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Och här trodde jag att du skulle säga att MIN blogg var din favorit! ;) Här får man höra! :P

Så fort jag fixat min frukost klar så ska jag fortsätta läsa allt du skrivit! :D

Jag är imponerad!!

2008-12-21 @ 11:56:31
URL: http://www.skruttan.net
Postat av: Egoina

haha tack vad gullgit! Youtubeklippet var skitroligt.. :)

2008-12-21 @ 13:20:22
URL: http://egoina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0