Skärpning Bredbandsbolaget!!

Mitt när jag igårkväll sitter och bloggar, surfar och chattar med Josse på msn så DÖR internet! Eller, dör var kanske lite överdrivet. Men bara lite. Jag lyckades faktiskt skicka en ping var 6e gång eller nåt sånt så det var inte tvärstopp. Men oanvändbart var det i vilket fall.

Skärpning Bredbandsbolaget! Jag har svurit tillräckligt många gånger över er och era inkompetenta tekniker och säljare under tre veckor så ni har inte många minus kvar att få innan jag ringer och gapar och skriker tills saker och ting fungerar som det ska igen!!!

Grrrrr!!!


/Anna-Maria

Kommentarer
Postat av: Karin

Vill du vinna en goodiebag? Enkelt! Kolla in min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0