Stackars mig!

Jag är hungrig, men lämnade i princip all at på kontoret där jag dumpade min packning. Kan välja på att äta nudlar eller havregryndsgröt... och jag har inte ens något salt! Sen luktar min fina kläning rök från grillningen igår, så nu åste jag bära den idag och imorgon i hopp om att den ska ta åt sig av andra dofter och att röklukten ska försvinna. Hinner nämligen inte tvätta, plus att den saknar tvättråd och jag vill inte gärna krympa den... Dessutom lovade jag att träffa en kille idag, men jag hjar huvudvärk och orkar egentligen inte. Ovanpå allt detta vet jag med mig att nitt hår ser för jävligt ut, vilket MÅSTE åtgrdas imorgon, för jag vill se anständig ut när jag kommer till Japan.

De svältande barnen i Afrika vet inte vad lidande är.

/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0