Svenskt julväder, USCH OCH FY!!

Vad hände med den där vanliga traditionella julen där snön ligger i drivor under iallafall hela december och folk åkte spark hit och häst och släde dit och hade allmänt mysigt?
Nu när det är som "bäst" inför jul så snöar det småspik så det borde vara stormvarning klass 100 minst och man kan ana något vitt på backen som kanske eventuellt kan vara snö. Just nu vill jag hellre ha en grön jul utan småspik, tack!

Nu undrar ni säkert var som får mig att vara så bitter över detta så kallade julväder. Jo det ska jag berätta. Efter att ha cyklat från mamma och pappa till expojkvännen och sedan hem igen i detta s.k. snöväder, aka småspiksskur, så kom jag hem blöt och sönderpiskad i ansiktet av dessa otäcka små snökorn och har inte ens någon som kan värma mig. Expojkvännen bjöd inte ens på en kopp te att värma mig på utan föreslog halvhjärtat att jag kunde få lite kaffe om jag ville. Jag som dricker så extremt mycket kaffe... *ironi*

Nu ska här sparkas liv i gamla döda laptopen så det kan bloggas! Nöjd då Josse? ;)

/Anna-Maria

Kommentarer
Postat av: Josse

Helnöjd! Och kaffe är gott så klaga nu inte ^^

2008-12-21 @ 21:13:22
URL: http://tjejduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0