Anna-Maria presenterar Tjejduon!!

Det här är början på Josefin och Anna-Marias blogg som kommer att bli hur grym och cool som helst!
Jag kan börja med att presentera mig om någon skulle vara nyfiken på vem jag är. ;)

Anna-Maria heter jag och är besatt av musik i alla dess former. Man kan utan att överdriva det minsta säga att musik är min största passion här i livet och jag skulle sova med fiolen i sängen om jag inte vore rädd för att ha sönder den.
För tillfället är jag studerande i studentstädernas studentstad och bor med alla mina instrument i en tvåa och trivs alldeles utmärkt. Försöker för tillfället vänja mig vid singellivet igen efter två år med allt det innebär.
Drömmen är att bli musiker, allra helst violinist. Hur det blir kan bara tiden (och en trasig hand) utvisa. I mig finns också en inbiten datanörd som sitter och knäcker kod emellanåt och spelar WoW.

Och vad är en presentation utan en bild? :) Glöm nu bara inte att se till att bokmärka bloggen! ;)

Vad vore en presentation utan en bild? :)

Din tur nu, Jossan! ;)
/Anna-Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0