Frukost

Slapp som jag är kom jag inte upp förrän ca halv nio, och då beställde jag upp pannkakor med blåbärssylt och lönnsirap på ruet. MWAHAHAHAHA JAG KÄNNER MIG SOM VÄRLDENS DROTTNING!!!

Hehe, en ganska rolig sak hände precis. Gick in på hotmail och såg att jag fått svarsmail från en av mina närre vänner. Jag blev jätteglad för hon brukar alltid skriva så långa, roliga och innehållsrika mail som alltid får mig på gott humör. Denna gång var det bara ett jättekort svar där hon lovade mig att skicka ett bättre svar senare, men nu bara ville uppmärksamma mig på att en prövning jag bokat in i vår krockar med incheckningsdagen för vårens Elerialajv, som vi ska på tillsammans ed några andra vänner. Och jag som hade skrutit i mitt mail till henne hur jag hade planerat mina studier och andra planer SÅÅÅÅ bra för att kunna åka på lajvet med dem. Suck...

Nu återstår bara att planera om. Eftersom jag kommer hem (till min by) den 6 mars, skriver HP den 28 mars och en annan prövning den 14 april kan detta nu bli jobbigt att få ihop då incheck är den 29 april. Men nu kom jag på att det fanns ett prövningsdatum den 12 maj! Woho! Då löser det sig så att jag hinner skriva prövningen innan jag åker till Paris.

Bra att skriva blogginlägg där man kan bolla sina tankar. Mm-hm!

/Nöjd Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0