Hår och sånt.

Jag har varit hos frisören igen. Som jag skrev förra gången brukar jag älska att gå dit, men den här malaysiska damen var enna hårdhänt. Hon rev mig i hårbottnen och drog i håret. Ajjjj..! Ny fräsch frilla fick jag i alla fall tillslut. Återstår bara att se hur den blir när den inte är stylad till tusen, som nu. Det är det största problemet med frisörer. De ljuger ju lite för en... man kommer aldrig vara lika fin som man är när man går ut ifrån salongen igen, förrän nästa gång man klipper sig. Jag menar, nog att jag skulle orka rundföna och krama in mousse i mitt hår varje morgon. Det finns likso inte.

Jävla frisörer och deras falska marknadsföring.

/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0