Omotiverad

Klockan tickar på och jag hade ju tänkt skriva ett långt resdagboksinlägg, men det bidde inte så. Får se till att göra det imorgon, så sista delen av resan dokumenteras. Men motivationen sjunker allefterso hemresan kommer närmre känns det som. Ujujuj. Jaja....

Jag tänkte passa på att tipsa om en sak.

........

........


Men se på den! Jag hade helt glömt bort det!

Så detta blev inte nåt särskilt innehållsrikt inlägg.. oh, well.

Nu ska jag krypa i säng och läsa Kafka on the Shore av Haruki Murakami (fast han är japansk, så egentligen heter väl boken åt annat, men jag läser den på engelska)... kan ju tipsa om den istället då, för den är väldigt bra. Precis som Norwegian Wood och Fågeln som vrider upp världen av samma författare. Sen ska jag sova och imorgon blir det nya tag!

Imorgon bjuder jag kanske på en dagens outfit också. Det skulle ju bli min grej hade jag tänkt.

/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0