Verkligheten anropar Josefin

Nu sitter jag i Kuala Lumpur. Wow, vilken resa jag har i ryggen.... för att illustrera det har jag gjort denna bild:



Hmm... den kanske inte ger er nån vidare uppfattning, men jaja.

Nu är det i alla fall tillbaka till verkligheten som gäller, med högskoleansökningar och gud vet vad som börjar samlar likt ovädersoln runt mina öron. Nej, riktigt så illa är det kanske inte, en jag börjar bli riktigt jäkla nervös ska jag säga! Huu!!

Nu har jag några slappa dagar i Kuala Lumpur framför mig dock (som jag iofs ska ägna åt att plugga, men ändå), så då ska det nog bli en del liv i luckan här på bloggen. Rejoice!

Nu är jag dock sjukt trött verkligen och vill bara slockna i sängen. Så det gör jag nog helt enkelt. Snart ses vi i Upp-och-ner-sala, Anna-Maria!!!!!!!

/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0