Fail

Alltså, jag måste ju säga att min och A-Ms plan att ta över bloggvärlden inte går så bra. Jagf vet inte om det har att göra med mina bristfälliga Dagens Outfit... eller med vår glesa uppdatering. A-M har totalr svikit mig ju *sob* och jag uppdaterade senast när jag fortfarande var en viljelös slav på ett telemarketingföretag. Nu är jag istället en viljelös slav på en lunchrestaurang. Det går framåt!

Dessutom kom jag inte in på universitetet till hösten. Fan vad misär!

Något som dock är positivt är att vi för tillfället har två vilt främmande danskar som inneboende. Det tycker jag är coolt.

/Josse

Kommentarer
Postat av: Anonym

tyvärr fick hon inte " på moppo" =)

eftersom hon var under 18 när hon skrev på papperet så lades alltihopa ner =/

2009-08-25 @ 13:34:37
URL: http://wesee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tyckte också det var lite underligt, var väl helt enkelt så att de som tar beslut om vad som ska räknas som brott och ej tyckte att detta var lite löjligt att anmäla för kan jag tänka mig?



/L

2009-08-25 @ 15:34:54
URL: http://wesee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0