Anonyma Fakta

Jag tycker såndär "snabbinfo" som ofta finns på olika communities är så fascinerande. Jag kallar dem för Anonyma Fakta, eftersom de är just  fakta, helt intetsägande och ointressanta i praktiken. Det lustiga är ju att jag är fascinerad av dem trots att de är ointressanta. Anonya Fakta är ett fenomen. Vilken kittlande tanke,

Detta är mina Anonyma Fakta:

Namn: Josefin
Ålder: 19 år och fyller 20 i december
Civilstånd: har pojkvän sedan 2005, men det är lite svajigt
Familj: mamma (47), pappa (50), bröder (16 och 12) samt min pojkväns familj (mamma på 47, pappa på 54 kanske och bröder i samma ålder som mina egna, plus katt)
Bor: i Paris just nu, men min egen säng befinner sig i en ort mellan Göteborg och Borås
Jobb/utbildning: gick NV på gynasiet och tog studenten -08. Jobbar just nu med telemarketing, söket läkarprogrammet till hösten.
Ögonfärg: grön/bruna
Längd: 165 cm
Vikt: Jag vet inte faktiskt


Vilka är dina?


/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0