Alla tummar och tår

... håller jag ju såklart idag för Anna-Maria! Hoppas att handskärandet hos farbrpor doktorn gick bra ^^

Jag har varit hema med mamma idga, vi har köpt en sänglampa till mig (bra, det tog bara 2,5 år) och strömming och blommor... Så nu ska vi äta strömming! MUMS!!!! Har också köpt lite födelsedagskort, och kläder på Görels. Riktigt effektiv dag, fast inte pluggmässigt... ska sätta mig ed LÄS och ELF efter maten tror jag... suck.

Träffade Katarina utanför Hemköp. Jag hade henne i Svenska A och Historia A och hon är världens bästa <3 Hon had eju fått en liten son nu också, som var jättesöt såklart. Liksom hennes två andra barn.


Jag är glad idag, puss!

/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0