Beslutsångest!!

Jag ahr ju en hel del projekt på g, smat plugg och även jobb... nu har jag ett skitjobbigt dilemma som jag inte vet hur jag ska lösa! Planen var att jag skulle åka till Paris efter min sista prövning och joba på en restaurang där (kommer få jobb där om jag söker, för det har min kusin fixat åt mig), men nu har jag fått reda på att jag har en anställningsintervju för ett ställe i Borås där jag gärna också skulle arbeta. Jag vet inte hur jag ska göra!

Det är ju skitbra att ha restaurang i CV, plus att jag har en kompis i Paris som jag väldigt gärna vill träffa... det skulle dessutom vara kul och nyttigt att öva upp franskan och träffa massa nya människor där. Men samtidigt blir det knepigt med andra kompisar och projekt om jag ska flytta till Paris. Då är det mycket enklare med ett jobi Borås, som ligger kanske 28 km ifrån där jag bor.

Jag antar att om jag i alla fall går på anställningsintervjun så är det ju bara bra. Jag kanske inte ens får jobbet....men urk. Hatar sånt här ^^

/Josse, som var hos tandläkaren idag och nu har bananlack i hela käften

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0