Dammsugning

  • Jag ska snart (snaaart) dammsuga här i huset: på nedersta våningen och i trappan.
  • Idag måste jag äver komma iväg till Hemköp någon gång under dagen. Hujedamig.
  • Imorgon ska jag träffa min föredetta pojkvän och numera killkompis i Göteborg.
  • På lördag är det blandbandsfest vilket ju är jättekul ^^ Alla får ta med sig ett blandband med sina fem älsklingslåtar på. Det inte om jag riktigt har valt ut mina fem ÄLSKLINGSlåtar, men fem bra låtar i alla fall. Gick mer in för att försöka presentera folk för något nytt, samt att många av mina älsklingslåtar är ballader (= sååå tråkigt på fest)Det
  • Den är Internets fel om jag får 0.0 på HP.



Det var allt för nu.


/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0