>.<

rån början trodde jag att det bara var en förkylning, igår sade mama att det nog var halsfluss och idag tror hon att det är en halsböld (hon är läkare). Mysigt.

Jag hatar detta. Det är meningen att jag ska jobba ca tio timmar imorgon (och tjäna rätt mycket pengar då alltså), men vi får väl se hur det går... min mage skriker efter mat, men jag kan 1) inte uppbåda energi nog att fixa något 2) inte svälja pga halsen...

Inte roligt. Grrr!

En av mina bästa vänner under högstadiet kallade mig för Flusslus för att jag fick halsfluss så ofta. Jag, hon och en annan bästa vän brukade också kalla oss för Bölder. Ironin är skrattretande och jag skulle väl skratta om det inte gjorde så ont.

Misär ^^

/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0