Geh -.-

Idag har minsann inget gått som planerat. Gick till skolan, men rektorn var inte där, sen hade jag skoskav >.< gick tillbibblan och letade stipendieböcker, hiattde dem efter många om och men (bläddrade lite i en bok som hette "Drottning Silvias festklänningar" också... hur man nu kan skriva en hel bok på ämnet...). När jag skule maila ev fonder till mig själv upptäckte jag att jag skulle ha varit hos tandläkaren två timmar tidigare.. Arrggh...

Haltade hem emd mitt skoskav, ringde vårdcentralen (kunde inte hitta folktandvårdens nummer) och de skulle ringa upp halv två. Nu är jag sur.

Har inte heller lyckats plugga ett skit... lyckat, verkligen.

Nu ska jag vänta på att de ringer mig så jag kan köra på nån dålig ursäkt om varför jag inte kom, sen ska jag ringa till två kommunmänniskor i Borås, sen ska jag sätta mig och plugga... eller cykla, eller glo på film. Usch vad segt.

/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0