Halsfluss

...tror vi tillslut att det är i alla fall. Tur är väl det. Man år hoppas att mitt halsonda har gett med sig imorgon, då jag ska sitta i kassan i tio timmar och det inte direkt går för sig att sitta och kvida fram det man vill ha sagt. Om de då och då uppkommande fross- och huvudvärksanfallen också kunde låta bli att hemsöka mig imorgon vora ju det hela perfa.

I övrigt? Högskoleprov på lördag och därefter en 20-årsfest tror jag. Usch för HP, men yay för festen!

Nästa vecka ska jag träffa en kompis för en fika, ringa viktiga samtal, gå på restaurang för att fira en kompis 20-årsdag (vad gamla alla är ^^) och... säkert något annat skoj.

Jag är sjukt hungrig av att knappt ha kunnat äta något de senaste tre dygnen, men klarar samtidigt inte av att svälja. Stort problem.

/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0