Kort -.-

Snackar med en kille på MSN... följande utspelar sig:

Jonas säger: äter korv varje dag, tittar på mumin, Älskar melodifestivalen och sitter utan strumpor fast du fryser om fötterna. gillar Miyzaki. men frågan är - hur lång är du?
Josse . Korv <3 säger: ... ehm har du läst några bra böcker på sistone?
Jonas säger: givetvis. svarade du på frågan, eller?
Josse . Korv <3 säger: klart jag gjorde, såg du inte? ^^
Jonas säger: nä. måste blivit fel, ser inget relevant svar ^^
Josse . Korv <3 säger: tss^^ äh, jag är 165
Jonas säger: .. ajdå nä.. det skulle aldrig funka mellan oss :/ ^^
Josse . Korv <3 säger: hahaha hur lång är du egentligen?
Jonas säger: spelar ingen roll - jag har mina vilkor. ^^ hehe
Josse . Korv <3 säger: hahaha vad oförskämt
Jonas säger: ... 1,80 är jag.
Josse . Korv <3 säger: pff, mitt ex är typ 1.85... men så är han ju mitt ex. point.

Knäckande...

/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0