Produktiv som vanligt


klickbar

Sitter här och har precis käkat en skål All Bran med mjölk... fortfarande hungrig, men nu får jag faktiskt ge mig. Käkar ju hela tiden, det är nästan lite läskigt O.o

Jag tänkte vara dukti och ladda ner lite gamla högskoleprov (HP) och skriva ut dem....
1) Min dator fick för sig att mitt USB-minne som jag skulle lägga över filerna på var en fil (!!!) så jag kunde inte öppna det.
2) Den stationära datorn som skrivaren är kopplad till är segast i världen. Hann glömma bort varför jag satt framför den innan den öppnade det jag klickat på.
3) Bläcket i skrivaren var såklart slut.


SUCK!!!! Vissa dagar vill ingenting göra som man vill. Eller så är det bara jag som inte vill göra det jag borde....

Nu ska jag iaf lugga NOG!

/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0