Aristocats

Jag har haft den där låten från Aristocats - Thomas o'Malley-sången - på hjärnan jättelänge nu. Det är verkligen sjukt irriterande! När jag får låtar på hjärnan fungerar inga av de knep som andra säger hjälper för dem (sjunga låten/lyssna på låten/etc), utan jag får tålmodigt vänta tills låten ger med sig och ersätts av en annan.

För jag har alltid en låt på hjärnan.

Det tog förresten skitlång tid för mig at inse var de fick namnet Thomas o'Malley ifrån.
Skitfyndigt, verkligen. Är jag den enda som är trög?


/Josse

Kommentarer
Postat av: Hans

Du får gärna dela med dig. Jag kommer på svaret på hans namn :)

2009-05-21 @ 03:11:31
URL: http://www.metrobloggen.se/hanslj
Postat av: Hans

Kommer INTE på svaret ska det stå :)

2009-08-11 @ 21:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0