Dagens Outfit

Detta är verkligen det tråkigaste som finns. och så sjukt meningslöst. Ve fan bryr sig egentlgien om vad jag har på mig liksom?

Men jag akn ju ändå berätta att jag har gula trosor som jag köpte på specialerbjudande på Lindex, mina sedvanliga svarta mysbyxor som jag köpte på Stadium i Arvika eftersom byxorna jag hade på mig var genomblöta, för att vi hade cyklat dit (tre mil) och det hade regnat halva vägen, och min lika sedvanliga grå flanellskjorta so inte är min utan pappas (men han får inte använda den längre, för jag har tagit den ^^).

Dessutom står håret på ända och jag har ingenting på mig under skjortan.

I'm feeling sooooo spot on today!

/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0