Det går trögt

Det är faktiskt svårt att blogga. Om ytligheter. Vad finns det att äsga liksom, som är tillräckligt intressant för att folk ska orka läsa, kan sammanattas tillräckligt kort för att folk inte ska tröttna halvvägs, och som är såpass ytligt att jag inte känner mig blottad?

Jag är likso inte direkt ett fan av vardagsbloggningen. Typ "Idag gick jag upp, och till frukost åt jag en skiva Pååls limpa med smöt på. Sen har jag suttit och surfat en del i mina sketna sov/dagkläder efetrsom ajg är för utmattad för att orka byta. Jag borde städa mitt rum och ta en promenad, me har ingen energi efetrsom ajg itne kan äta. Javisst ja, jag borstade tänderna, sköljde med flour och tvättade ansiktet ed scrubtvål också. Funkar kanske mot dålig hy, vi får se"

Superintressant.

FFS!!!!????!!!!!!

Vädret är underbart och det borde vara dödsstraff på att inte gå ut idag. Så jag ska nog tvinga ig själv att uppbåda lite energi.

Javisst ja, en till sak som jag ahr gjort idag: försökt ta reda på hur jag ska göra för att rösta i Europaparlaentsvalet när jag är i Paris under valdagen. Inte för att jag bryr mig sådär oerhört mycket om Europaparlamentet, en det är ju faktiskt första valet där jag får rösta. Det kan man ju inte missa liksom!

Nu ska jag fanimej ut!

Och detta blev för långt... igen.

Slänger in en bild för att lätta upp stämningen

 
/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0