Diskdefragmentering


Detta är alltså andra gången jag kör defragmenteringen.
Lägg märke till hur det såg ut efter första -.-



Varför, varför, VARFÖR ska man tvingas utföra två diskdefragmenteringar på raken för att få det ordentligt gjort? Jag fattar verkligen inte.

Förhoppningsvis ska mitt slit dock betala sig så att jag kan ge mig på att ta över välden utan att spelet laggar så in i ******* att jag inte kan klicka på filk för att döda dem, eftersom de laggspringer snabbare än muspekaren laggrör sig >.<

Geh geh geh....

Jag tar verkligen inte bra hand om mina prylar. tänkte börja med det någon gång. Mitt eviga nyårslöfte (fast byt ut nyår mot "när jag får en ny elektisk apparat").

/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0