Förlåt för min frånvaro!!

Nu skäms jag när jag ser hur duktig Josse varit med bloggandet under min frånvarotid! Förlåt Josse!!! Om det är någon tröst har min egen blogg legat ganska mycket nere under en lång tid också.

Handoperationen gick så bra det kunde under omständigheterna att det blev en större operation. Gipset jag hade första två veckorna täckte nästan hela mig kändes det som! Tummen ska nu vara lagad men behöver mycket tid på sig att läka ordentligt så jag har fortfarande gips men nu i storlek mindre så det är hanterligt att skriva på dator igen. :) Stift och stygn och allt är borttaget nu vilket var en riktigt obehaglig historia men det gick bra! Jag klättrar på väggarna här hemma i väntan på att få kunna spela fiol igen! Men jag har en sak att erkänna; jag har faktiskt tjyvspelat en gång sen jag fick det lilla gipset! Och det var så underbart! <3

Just nu försöker jag tentaplugga men sjukdom, kvalborg, valborg och det fina vädret har förstört det till ganska stor del. :) Musikteori är det som står på plugglistan just nu.

Nu ska jag försöka fixa ihop lite middag och röja upp i köket som stått och varit äckligt senaste 5 dagarna! Usch!

Kram Anna-Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0