Idag idag idag

Jag är fortfarande spysjuk, och det suger... usch. Men jag hat bara två kapitel kvar med uppgifter att göra, och sen har jag jobbat mig igenom hela Fysik A-boken och är (kanske) redo för prövningen på tisdag kväll. Efter det bar det var till Parus! GUUD vad kul och spännande!

Tyvärr fattar jag verkligen inte ycket av kapitlet jag jobbar med nu... Dumma, dumma krafttrianglar. De ställer verkligen till det för mig, coh jag får ingen som helst rätsida på det... mumble...

Dessutom har jag ett sjukt roligt spel på datorn.. nej, Anna-Maria, det är inte WoW. Om jag kommer in i Uppsala så får ju jobba mer på att få ig beoende av det då XD Istället är det ett spel som heter Evil Genius. Och det rä precis som det låter: man är ett ondskefullt geni och vill ta över världen. MUAHAHAHAHAHAHA!!!!!

Och jag har precis börjat en ny spelomgång och vill sååååå mycket hellre försöka kapa en tetranspot till England än rita krafttrianglar på Våghalsiga Viktor som klättrar i berg. Suck.

Men.... om jag bara tar gi igenom skiten nu ka jag ju alltid spela sen. Visst...??

PEPP, PEPP!

/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0