Paris!

Nu är jag äntligen i min takvåning i la ville d'amour! Har haft en underbar dag och orkar inte skriva så mycket.

Men jag tycker att Anna-Maria ska komma hit såklart ^^

Nu lyssnar jag på "The Ultimate Most Relaxing Classics for Kids in the Universe" på Spotify och vill slappna av och sova. Är aningen nervös eftersom jag har min arbetsintervju imorgon. På franska såklart. Känns inte optimalt då språket fortfarande inte fallit på plats. Förhoppningsvis lyckas jag dock smila in mig ändå. Det är precis som på dansuppvisningarna: le, le, LE, så märker de inte om du gör stegen lite fel.

Försöker peppa, men är mest sjut trött i huvud och fötter efter promenad i Paris stor del av dagen. En underbar da har det som sagt dock varit. Tur att Karin är här, hon är en så himla härlig tjej!

/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0