Viltolyckor och lussebullar

I ett försök att komma undan plugget lyssnar jag på radio. De talade just om att det under älgarnas "bortstötningsfas" (när kalven och mamman ska skiljas åt förra året skedde 120 viltolyckor OM DAGEN!!!

Jag säger då det. Det är skitfarligt att köra bil! Jag gillar inte alls bilar och har alltid önskat att jag levde på tiden då det fortfarand var häst och vagn som gällde.

Det enda vi har hemma som jag kan äta är lussebullar, som jag hittade i frysen (ja, igen!!), för jag avskyr såna där fryspajer hjärtligt....

Så ja, nu äter jag lussebullar och dricker Cola Zero. Städerskan som var här har gått nu, så jag åste väl ta tagt i plugget nu. Suck suck SUCK.

/Josse

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jisses ja, bäst att va försiktigt i trafiken för dessa ståtliga djur!!

2009-05-07 @ 13:03:17
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0