Betraktelser

Jag har röstat i ett RIKTIGT val för första gången i mitt liv idag! Vem jag kryssade för, och vilket parti denna person tillhör, vill jag inte skriva ut det. inte för att jag tror att någon skulle bry sig och flyga ner till Paris för att bestraffa mig om de misstyckte. en ändå. Däremot har jag inge problem med att tala om för folk var jag står, och vem som fick min röst, ansikte mot ansikte.

Mitt sömnschema har blivit HELT rubbat! Har poerappat lite här nu, och väcktes av att otroligt sympatiske Julien (som anställde mig igår) ringde för att kolla hr det var med mig och om jag har några frågor inför morgondagen, då jag börjar jobba. Åh, han är så himla snäll och gullig! Önskar jag hade en sån person som han i min vänskapskrets ^^ (inget illa menat, men har har dee på ett alldeles speciellt sätt, svårt att förklara).

Jag var på en gata med BARA gitarraffärer idag. Mina tankar gick först och främst till min underbare vän Knölis, men också såklert till Anna-Maria. Det fanns dick inga fiolaffärer. Inte just där i alla fall.

Jag saknar Fredrik så sjukt mycket!

Num är det en timme tills jag ska vara vid svenska kyrkan, så jag borde nog dra mig, annars blir jag sen!


/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0